Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na pełnienie skoordynowanego nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n.: "Przebudowa ul. Sprzymierzonych w m. Mirosławiec, odcinek od skrzyżowania z droga wojewódzką nr 177 do istniejącego przepustu"

Ogłoszenie 34/09/05/2017

Dane podstawowe:

Status: *Nowe

Rodzaj zamówienia *Usługi

Działanie */

Nabór Brak danych.

Koniec terminu składania ofert
2017-05-17

Termin realizacji zamówienia
2017-10-20

Rodzaj planowanej inwestycji: Brak danych.

Branża: Brak danych.

Lokalizacja planowanej inwestycji: Województwo ZACHODNIOPOMORSKIE

Powiat: wałecki

Gmina: Mirosławiec (gmina miejsko-wiejska)

Dane dodatkowe

Opis przedmiotu zamówienia *

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie skoordynowanego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji p.n.: „Przebudowa ul. Sprzymierzonych w m. Mirosławiec, odcinek od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 177 do istniejącego przepustu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na operacje typu: „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania: „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. Inwestycja: „Przebudowa ul. Sprzymierzonych w m. Mirosławiec, odcinek od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 177 do istniejącego przepustu” została podzielona na dwa zadania inwestycyjne: „Przebudowa ul. Sprzymierzonych w Mirosławcu wraz z odwodnieniem (odcinek od drogi wojewódzkiej nr 177)” oraz „Budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Sprzymierzonych w Mirosławcu (w stronę j. Kosiakowo – ostatni odcinek)”. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi (ul. Sprzymierzonych) działka o nr geodezyjnym 854 polegająca na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej wraz z wykonaniem zjazdów i chodników. Zakres prac ponadto obejmuje wybudowanie kanalizacji deszczowej wraz z separatorem (działki o numerach geodezyjnych: 854, 852/19, 839/3) oraz budowę sieci oświetlenia ulicznego (działki o numerach geodezyjnych: 854, 85/19, 852/23, 371/3, 371/4). Szczegółowe informacje na temat zakresu robót budowlanych dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.miroslawiec.pl w zakładce Zamówienia publiczne: Zapytania ofertowe w ramach projektów UE o tytule tożsamym z nazwą zadania podaną powyżej. Szacowana wartość inwestycji wynosi netto: 919 118,24 zł. Zamawiający w ramach usługi pełnienia skoordynowanego nadzoru inwestorskiego inwestycji p.n.: „Przebudowa ul. Sprzymierzonych w m. Mirosławiec, odcinek od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 177 do istniejącego przepustu” wymaga inspektorów następujących branż: drogowej; sanitarnej; elektrycznej. Zakres obowiązków przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi na terenie Zamawiającego, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi, projektami, decyzjami, zasadami wiedzy technicznej i umowami oraz nad terminowym i prawidłowym przebiegiem procesu inwestycyjnego w zakresie powierzonych zadań wraz z analizą dokumentacji i kontrolą w terenie prowadzonych robót. Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w okresie poprzedzającym realizację zadania będzie powołanie Inspektora koordynatora – koordynującego czynności pozostałych inspektorów. Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia. Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia.

Kryteria

Kryterium

Waga

cena (brutto)

95

termin stawienia się na wezwanie Zamawiającego INI

5


Inne kryteria:Brak danych.

Opis sposobu przyznania punktacji:

 

Opis sposobu przyznawania punktów za spełnienie danego kryterium oceny ofert: Liczba punktów przyznawana dla oferty, w kryterium „CENA”: Wk1 – Wartość kryterium (1): cena wartość powyższego kryterium będzie ustalona według następującego wzoru: Wk1 = cena (brutto) najniższa spośród oferowanych x 95/ cena (brutto) badanej oferty 2) Liczba punktów przyznawana dla oferty, w kryterium: „Termin stawienia się Inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora) na wezwanie Zamawiającego w sprawach niecierpiących zwłoki od momentu wezwania przez Zamawiającego”: Wk2 – Wartość kryterium (2): termin stawienia się Inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora) na wezwanie Zamawiającego w sprawach niecierpiących zwłoki od momentu wezwania przez Zamawiającego. Wartość powyższego kryterium będzie ustalona w sposób następujący: W zakresie powyższego kryterium Zamawiający zastrzega, iż maksymalny czas stawienia się Inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora) na placu budowy w sprawach niecierpiących zwłoki od momentu wezwania Zamawiającego wynosi: 2 dni robocze. W ramach powyższego kryterium Zamawiający przyzna punkty: - oferta z terminem przyjazdu Inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora) na plac budowy od momentu wezwania przez Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych otrzyma 0 pkt; oferta z terminem przyjazdu Inspektora nadzoru inwestorskiego na plac budowy od momentu wezwania przez Zamawiającego w ciągu 1 dnia roboczego otrzyma 5 pkt. Oferta w której zostanie wskazany termin przyjazdu Inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora) na plac budowy dłuższy niż 2 dni robocze od momentu wezwania przez Zamawiającego będzie traktowana jako niezgodna z zaproszeniem i zostanie odrzucona. Do obliczenia łącznej liczby punktów zostanie zastosowany wzór: W = Wk1 + Wk2 W to łączna suma (wartość) punktów przyznanych danej ofercie.

Warunki udziału w postępowaniu

Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobami realizującymi przedmiot zamówienia: zespół inspektorów, który powinien składać się z następujących osób, tj.: inspektora branży drogowej; inspektora branży sanitarnej; inspektora branży elektrycznej. Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych stanowisk tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji dla danych stanowisk. Wymagania formalne, jakie powinien spełniać inspektor branży drogowej: a) staż pracy: co najmniej 5 lat na stanowisku inspektora nadzoru branży drogowej, b) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, c) członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa, bieżące opłacanie składek członkowskich. Wymagania formalne, jakie powinien spełniać inspektor branży sanitarnej: a) staż pracy: co najmniej 3 lata na stanowisku inspektora nadzoru branży sanitarnej, b) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, c) członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa, bieżące opłacanie składek członkowskich. 3.3. Wymagania formalne, jakie powinien spełniać inspektor branży elektrycznej: a) staż pracy: co najmniej 3 lata na stanowisku inspektora nadzoru branży elektrycznej; b) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w powyższym zakresie wraz z odpowiednimi referencjami.

Warunki wykluczenia

Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy: 1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do złożenia oferty cenowej lub 2) została złożona przez Wykonawcę: a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu określonym w treści zaproszenia; b) powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym; 3) została złożona po terminie składania ofert określonym w treści zaproszenia.

Dodatkowe informacje

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian do umowy, które będą dla niego korzystne lub będą wynikały z jego możliwości płatniczych, względnie będą dokonane w interesie publicznym albo ważnym interesie Zamawiającego oraz w przypadku zmiany podatku VAT w warunkach przewidzianych w §5 ust. 5 umowy, a także zmian związanych ze zmianami stanu prawnego w trakcie obowiązywania umowy, jak również zmian osobowych, wskazanych w § 3 ust. 1. Wykaz dokumentów oraz oświadczeń niezbędnych do złożenia wraz z ofertą Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. Oświadczenie złożone przez Wykonawcę potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia. Wskazanie osób, którymi dysponuje Wykonawca, wraz z podaniem ich określonej funkcji stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia. Referencje potwierdzające spełnianie wymagań określonych w punkcie 3 niniejszego zaproszenia. Uwaga: Wykonawca zobowiązany będzie, po wyborze jego oferty, a przed podpisaniem umowy, do przedłożenia kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych wskazanych osób, potwierdzenia przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Pozostałe informacje: Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę złożone w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Jeżeli osoba/y podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Termin związania ofertą – 30 dni liczone od terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania niniejszego zaproszenia do złożenia oferty cenowej przed upływem terminu składania ofert. W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych ofert. Wszelkie informacje, zawiadomienia oraz wyniki postępowania Zamawiający przekaże Wykonawcom drogą elektroniczną lub faxem na adresy lub numery wskazane w ofertach. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym na składanie ofert terminie, zostaną odrzucone przez Zamawiającego i odesłane bez rozpatrzenia. Wykonawca zgadza się na udostępnienie dokumentacji związanej z zamówieniem uprawnionym instytucjom zewnętrznym w celu przeprowadzenia audytu projektu lub jego kontroli. Do porozumiewania się w sprawach dotyczących przedmiotu zaproszenia do złożenia oferty cenowej w imieniu Zamawiającego, z Wykonawcami jest: Anna Stawska – Inspektor ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej, nr tel. (67) 259 – 62 – 62, e – mail: a.stawska@miroslawiec.pl 10. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Ofertę należy złożyć do dnia 17.05.2017 r. do godz. 12.30 osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski ul. Wolności 37; 78 – 650 Mirosławiec z dopiskiem: „Oferta na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa ul. Sprzymierzonych w m. Mirosławiec, odcinek od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 177 do istniejącego przepustu. Miejsce i termin otwarcia ofert: Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 – 650 Mirosławiec – pokój nr 106 („sala sesyjna”): w dniu 17.05.2017 r. do godz. 12.45

Załączniki

Nazwa pliku

 

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej.pdf

 

Zalacznik nr 1 - Formularz oferty.doc

 

Zalacznik nr 2 - Oswiadczenie grupa kapitalowa.doc

 

Zalacznik nr 3 - Oswiadczenie o spelnianiu warunkow.doc

 

Zalacznik nr 4 - Wykaz osob.doc

 

Zalacznik nr 5 - Wzor umowy.pdf

 
       

Miejsce składania ofert

Imię: Anna

Nazwisko: Stawska

Firma: Urząd Miejski w Mirosławcu, Numer telefonu: 672596262

Numer FAX: 672596188

Email: a.stawska@miroslawiec.pl

Województwo *ZACHODNIOPOMORSKIE

Powiat *wałecki

Gmina *Mirosławiec (gmina miejsko-wiejska)

Miejscowość *Mirosławiec

Kod pocztowy * 78-650

Ulica: Wolności

Nr domu:37

Nr lokalu -

ZMIANA z dnia 15.05.2017r.

Ogłoszenie 34/09/05/2017

Dane podstawowe:

Status: *Nowe

Rodzaj zamówienia *Usługi

Działanie */

Nabór Brak danych.

Koniec terminu składania ofert
2017-05-23

Termin realizacji zamówienia
2017-10-20

Rodzaj planowanej inwestycji: Brak danych.

Branża: Brak danych.

Lokalizacja planowanej inwestycji: Województwo ZACHODNIOPOMORSKIE

Powiat: wałecki

Gmina: Mirosławiec (gmina miejsko-wiejska)

Dane dodatkowe

Opis przedmiotu zamówienia *

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie skoordynowanego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji p.n.: „Przebudowa ul. Sprzymierzonych w m. Mirosławiec, odcinek od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 177 do istniejącego przepustu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na operacje typu: „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania: „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. Inwestycja: „Przebudowa ul. Sprzymierzonych w m. Mirosławiec, odcinek od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 177 do istniejącego przepustu” została podzielona na dwa zadania inwestycyjne: „Przebudowa ul. Sprzymierzonych w Mirosławcu wraz z odwodnieniem (odcinek od drogi wojewódzkiej nr 177)” oraz „Budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Sprzymierzonych w Mirosławcu (w stronę j. Kosiakowo – ostatni odcinek)”. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi (ul. Sprzymierzonych) działka o nr geodezyjnym 854 polegająca na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej wraz z wykonaniem zjazdów i chodników. Zakres prac ponadto obejmuje wybudowanie kanalizacji deszczowej wraz z separatorem (działki o numerach geodezyjnych: 854, 852/19, 839/3) oraz budowę sieci oświetlenia ulicznego (działki o numerach geodezyjnych: 854, 85/19, 852/23, 371/3, 371/4). Szczegółowe informacje na temat zakresu robót budowlanych dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.miroslawiec.pl w zakładce Zamówienia publiczne: Zapytania ofertowe w ramach projektów UE o tytule tożsamym z nazwą zadania podaną powyżej. Szacowana wartość inwestycji wynosi netto: 919 118,24 zł. Zamawiający w ramach usługi pełnienia skoordynowanego nadzoru inwestorskiego inwestycji p.n.: „Przebudowa ul. Sprzymierzonych w m. Mirosławiec, odcinek od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 177 do istniejącego przepustu” wymaga inspektorów następujących branż: drogowej; sanitarnej; elektrycznej. Zakres obowiązków przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi na terenie Zamawiającego, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi, projektami, decyzjami, zasadami wiedzy technicznej i umowami oraz nad terminowym i prawidłowym przebiegiem procesu inwestycyjnego w zakresie powierzonych zadań wraz z analizą dokumentacji i kontrolą w terenie prowadzonych robót. Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w okresie poprzedzającym realizację zadania będzie powołanie Inspektora koordynatora – koordynującego czynności pozostałych inspektorów. Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia. Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia.

Kryteria

Kryterium

Waga

cena (brutto)

95

termin stawienia się na wezwanie Zamawiającego INI

5


Inne kryteria:Brak danych.

Opis sposobu przyznania punktacji:

 

Opis sposobu przyznawania punktów za spełnienie danego kryterium oceny ofert: Liczba punktów przyznawana dla oferty, w kryterium „CENA”: Wk1 – Wartość kryterium (1): cena wartość powyższego kryterium będzie ustalona według następującego wzoru: Wk1 = cena (brutto) najniższa spośród oferowanych x 95/ cena (brutto) badanej oferty 2) Liczba punktów przyznawana dla oferty, w kryterium: „Termin stawienia się Inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora) na wezwanie Zamawiającego w sprawach niecierpiących zwłoki od momentu wezwania przez Zamawiającego”: Wk2 – Wartość kryterium (2): termin stawienia się Inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora) na wezwanie Zamawiającego w sprawach niecierpiących zwłoki od momentu wezwania przez Zamawiającego. Wartość powyższego kryterium będzie ustalona w sposób następujący: W zakresie powyższego kryterium Zamawiający zastrzega, iż maksymalny czas stawienia się Inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora) na placu budowy w sprawach niecierpiących zwłoki od momentu wezwania Zamawiającego wynosi: 2 dni robocze. W ramach powyższego kryterium Zamawiający przyzna punkty: - oferta z terminem przyjazdu Inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora) na plac budowy od momentu wezwania przez Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych otrzyma 0 pkt; oferta z terminem przyjazdu Inspektora nadzoru inwestorskiego na plac budowy od momentu wezwania przez Zamawiającego w ciągu 1 dnia roboczego otrzyma 5 pkt. Oferta w której zostanie wskazany termin przyjazdu Inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora) na plac budowy dłuższy niż 2 dni robocze od momentu wezwania przez Zamawiającego będzie traktowana jako niezgodna z zaproszeniem i zostanie odrzucona. Do obliczenia łącznej liczby punktów zostanie zastosowany wzór: W = Wk1 + Wk2 W to łączna suma (wartość) punktów przyznanych danej ofercie.

Warunki udziału w postępowaniu

Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobami realizującymi przedmiot zamówienia: zespół inspektorów, który powinien składać się z następujących osób, tj.: inspektora branży drogowej; inspektora branży sanitarnej; inspektora branży elektrycznej. Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych stanowisk tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji dla danych stanowisk. Wymagania formalne, jakie powinien spełniać inspektor branży drogowej: a) staż pracy: co najmniej 5 lat na stanowisku inspektora nadzoru branży drogowej, b) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, c) członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa, bieżące opłacanie składek członkowskich. Wymagania formalne, jakie powinien spełniać inspektor branży sanitarnej: a) staż pracy: co najmniej 3 lata na stanowisku inspektora nadzoru branży sanitarnej, b) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, c) członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa, bieżące opłacanie składek członkowskich. 3.3. Wymagania formalne, jakie powinien spełniać inspektor branży elektrycznej: a) staż pracy: co najmniej 3 lata na stanowisku inspektora nadzoru branży elektrycznej; b) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w powyższym zakresie wraz z odpowiednimi referencjami.

Warunki wykluczenia

Wykonawca nie może być powiązany z Gminą i Miastem Mirosławiec, osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu ww. podmiotu lub osobami wykonującymi w imieniu ww. podmiotu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez: uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji; pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W przypadku ww. powiązań Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.

Dodatkowe informacje

 

Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy: 1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do złożenia oferty cenowej lub 2) została złożona przez Wykonawcę: a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu określonym w treści zaproszenia; b) powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym; 3) została złożona po terminie składania ofert określonym w treści zaproszenia.

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian do umowy, które będą dla niego korzystne lub będą wynikały z jego możliwości płatniczych, względnie będą dokonane w interesie publicznym albo ważnym interesie Zamawiającego oraz w przypadku zmiany podatku VAT w warunkach przewidzianych w §5 ust. 5 umowy, a także zmian związanych ze zmianami stanu prawnego w trakcie obowiązywania umowy, jak również zmian osobowych, wskazanych w § 3 ust. 1. Wykaz dokumentów oraz oświadczeń niezbędnych do złożenia wraz z ofertą Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. Oświadczenie złożone przez Wykonawcę potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia. Wskazanie osób, którymi dysponuje Wykonawca, wraz z podaniem ich określonej funkcji stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia. Referencje potwierdzające spełnianie wymagań określonych w punkcie 3 niniejszego zaproszenia. Uwaga: Wykonawca zobowiązany będzie, po wyborze jego oferty, a przed podpisaniem umowy, do przedłożenia kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych wskazanych osób, potwierdzenia przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Pozostałe informacje: Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę złożone w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Jeżeli osoba/y podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Termin związania ofertą – 30 dni liczone od terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania niniejszego zaproszenia do złożenia oferty cenowej przed upływem terminu składania ofert. W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych ofert. Wszelkie informacje, zawiadomienia oraz wyniki postępowania Zamawiający przekaże Wykonawcom drogą elektroniczną lub faxem na adresy lub numery wskazane w ofertach. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym na składanie ofert terminie, zostaną odrzucone przez Zamawiającego i odesłane bez rozpatrzenia. Wykonawca zgadza się na udostępnienie dokumentacji związanej z zamówieniem uprawnionym instytucjom zewnętrznym w celu przeprowadzenia audytu projektu lub jego kontroli. Do porozumiewania się w sprawach dotyczących przedmiotu zaproszenia do złożenia oferty cenowej w imieniu Zamawiającego, z Wykonawcami jest: Anna Stawska – Inspektor ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej, nr tel. (67) 259 – 62 – 62, e – mail: a.stawska@miroslawiec.pl 10. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Ofertę należy złożyć do dnia 23.05.2017 r. do godz. 12.30 osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski ul. Wolności 37; 78 – 650 Mirosławiec z dopiskiem: „Oferta na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa ul. Sprzymierzonych w m. Mirosławiec, odcinek od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 177 do istniejącego przepustu. Miejsce i termin otwarcia ofert: Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 – 650 Mirosławiec – pokój nr 106 („sala sesyjna”): w dniu 23.05.2017 r. do godz. 12.45

Załączniki

Nazwa pliku

 

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej.pdf

 

Zalacznik nr 1 - Formularz oferty.doc

 

Zalacznik nr 2 - Oswiadczenie grupa kapitalowa.doc

 

Zalacznik nr 3 - Oswiadczenie o spelnianiu warunkow.doc

 

Zalacznik nr 4 - Wykaz osob.doc

 

Zalacznik nr 5 - Wzor umowy.pdf

Zmiana zaproszenia do zlozenia ofert I.pdf

 
       

Miejsce składania ofert

Imię: Anna

Nazwisko: Stawska

Firma: Urząd Miejski w Mirosławcu, Numer telefonu: 672596262

Numer FAX: 672596188

Email: a.stawska@miroslawiec.pl

Województwo *ZACHODNIOPOMORSKIE

Powiat *wałecki

Gmina *Mirosławiec (gmina miejsko-wiejska)

Miejscowość *Mirosławiec

Kod pocztowy * 78-650

Ulica: Wolności

Nr domu:37

Nr lokalu -

Ogłoszenie 34/09/05/2017

Dane podstawowe

Status *
Wybrano wykonawcę

Rodzaj zamówienia *
Usługi

Działanie *
/

Nabór
Brak danych.

Koniec terminu składania ofert
2017-05-23

Termin realizacji zamówienia
2017-10-20

Rodzaj planowanej inwestycji
Brak danych.

Branża
Brak danych.

Lokalizacja planowanej inwestycji

Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE

Powiat
wałecki

Gmina
Mirosławiec (gmina miejsko-wiejska)

Dane dodatkowe

Opis przedmiotu zamówienia *

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie skoordynowanego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji p.n.: „Przebudowa ul. Sprzymierzonych w m. Mirosławiec, odcinek od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 177 do istniejącego przepustu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na operacje typu: „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania: „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. Inwestycja: „Przebudowa ul. Sprzymierzonych w m. Mirosławiec, odcinek od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 177 do istniejącego przepustu” została podzielona na dwa zadania inwestycyjne: „Przebudowa ul. Sprzymierzonych w Mirosławcu wraz z odwodnieniem (odcinek od drogi wojewódzkiej nr 177)” oraz „Budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Sprzymierzonych w Mirosławcu (w stronę j. Kosiakowo – ostatni odcinek)”. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi (ul. Sprzymierzonych) działka o nr geodezyjnym 854 polegająca na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej wraz z wykonaniem zjazdów i chodników. Zakres prac ponadto obejmuje wybudowanie kanalizacji deszczowej wraz z separatorem (działki o numerach geodezyjnych: 854, 852/19, 839/3) oraz budowę sieci oświetlenia ulicznego (działki o numerach geodezyjnych: 854, 85/19, 852/23, 371/3, 371/4). Szczegółowe informacje na temat zakresu robót budowlanych dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.miroslawiec.pl w zakładce Zamówienia publiczne: Zapytania ofertowe w ramach projektów UE o tytule tożsamym z nazwą zadania podaną powyżej. Szacowana wartość inwestycji wynosi netto: 919 118,24 zł. Zamawiający w ramach usługi pełnienia skoordynowanego nadzoru inwestorskiego inwestycji p.n.: „Przebudowa ul. Sprzymierzonych w m. Mirosławiec, odcinek od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 177 do istniejącego przepustu” wymaga inspektorów następujących branż: drogowej; sanitarnej; elektrycznej. Zakres obowiązków przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi na terenie Zamawiającego, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi, projektami, decyzjami, zasadami wiedzy technicznej i umowami oraz nad terminowym i prawidłowym przebiegiem procesu inwestycyjnego w zakresie powierzonych zadań wraz z analizą dokumentacji i kontrolą w terenie prowadzonych robót. Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w okresie poprzedzającym realizację zadania będzie powołanie Inspektora koordynatora – koordynującego czynności pozostałych inspektorów. Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia. Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia.

Kryteria

Kryterium

Waga

cena (brutto)

95

ternin stawienia się na wezwanie Zamawiającego INI

5


Inne kryteria
Brak danych.

Opis sposobu przyznania punktacji
Opis sposobu przyznawania punktów za spełnienie danego kryterium oceny ofert: Liczba punktów przyznawana dla oferty, w kryterium „CENA”: Wk1 – Wartość kryterium (1): cena wartość powyższego kryterium będzie ustalona według następującego wzoru: Wk1 = cena (brutto) najniższa spośród oferowanych x 95/ cena (brutto) badanej oferty 2) Liczba punktów przyznawana dla oferty, w kryterium: „Termin stawienia się Inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora) na wezwanie Zamawiającego w sprawach niecierpiących zwłoki od momentu wezwania przez Zamawiającego”: Wk2 – Wartość kryterium (2): termin stawienia się Inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora) na wezwanie Zamawiającego w sprawach niecierpiących zwłoki od momentu wezwania przez Zamawiającego. Wartość powyższego kryterium będzie ustalona w sposób następujący: W zakresie powyższego kryterium Zamawiający zastrzega, iż maksymalny czas stawienia się Inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora) na placu budowy w sprawach niecierpiących zwłoki od momentu wezwania Zamawiającego wynosi: 2 dni robocze. W ramach powyższego kryterium Zamawiający przyzna punkty: - oferta z terminem przyjazdu Inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora) na plac budowy od momentu wezwania przez Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych otrzyma 0 pkt; oferta z terminem przyjazdu Inspektora nadzoru inwestorskiego na plac budowy od momentu wezwania przez Zamawiającego w ciągu 1 dnia roboczego otrzyma 5 pkt. Oferta w której zostanie wskazany termin przyjazdu Inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora) na plac budowy dłuższy niż 2 dni robocze od momentu wezwania przez Zamawiającego będzie traktowana jako niezgodna z zaproszeniem i zostanie odrzucona. Do obliczenia łącznej liczby punktów zostanie zastosowany wzór: W = Wk1 + Wk2 W to łączna suma (wartość) punktów przyznanych danej ofercie

Warunki udziału w postępowaniu

Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobami realizującymi przedmiot zamówienia: zespół inspektorów, który powinien składać się z następujących osób, tj.: inspektora branży drogowej; inspektora branży sanitarnej; inspektora branży elektrycznej. Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych stanowisk tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji dla danych stanowisk. Wymagania formalne, jakie powinien spełniać inspektor branży drogowej: a) staż pracy: co najmniej 5 lat na stanowisku inspektora nadzoru branży drogowej, b) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, c) członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa, bieżące opłacanie składek członkowskich. Wymagania formalne, jakie powinien spełniać inspektor branży sanitarnej: a) staż pracy: co najmniej 3 lata na stanowisku inspektora nadzoru branży sanitarnej, b) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, c) członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa, bieżące opłacanie składek członkowskich. 3.3. Wymagania formalne, jakie powinien spełniać inspektor branży elektrycznej: a) staż pracy: co najmniej 3 lata na stanowisku inspektora nadzoru branży elektrycznej; b) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w powyższym zakresie wraz z odpowiednimi referencjami.

Warunki wykluczenia

Wykonawca nie może być powiązany z Gminą i Miastem Mirosławiec, osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu ww. podmiotu lub osobami wykonującymi w imieniu ww. podmiotu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez: uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji; pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W przypadku ww. powiązań Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.

Dodatkowe informacje

Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy: 1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do złożenia oferty cenowej lub 2) została złożona przez Wykonawcę: a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu określonym w treści zaproszenia; b) powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym; 3) została złożona po terminie składania ofert określonym w treści zaproszenia. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian do umowy, które będą dla niego korzystne lub będą wynikały z jego możliwości płatniczych, względnie będą dokonane w interesie publicznym albo ważnym interesie Zamawiającego oraz w przypadku zmiany podatku VAT w warunkach przewidzianych w §5 ust. 5 umowy, a także zmian związanych ze zmianami stanu prawnego w trakcie obowiązywania umowy, jak również zmian osobowych, wskazanych w § 3 ust. 1. Wykaz dokumentów oraz oświadczeń niezbędnych do złożenia wraz z ofertą Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. Oświadczenie złożone przez Wykonawcę potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia. Wskazanie osób, którymi dysponuje Wykonawca, wraz z podaniem ich określonej funkcji stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia. Referencje potwierdzające spełnianie wymagań określonych w punkcie 3 niniejszego zaproszenia. Uwaga: Wykonawca zobowiązany będzie, po wyborze jego oferty, a przed podpisaniem umowy, do przedłożenia kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych wskazanych osób, potwierdzenia przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Pozostałe informacje: Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę złożone w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Jeżeli osoba/y podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Termin związania ofertą – 30 dni liczone od terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania niniejszego zaproszenia do złożenia oferty cenowej przed upływem terminu składania ofert. W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych ofert. Wszelkie informacje, zawiadomienia oraz wyniki postępowania Zamawiający przekaże Wykonawcom drogą elektroniczną lub faxem na adresy lub numery wskazane w ofertach. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym na składanie ofert terminie, zostaną odrzucone przez Zamawiającego i odesłane bez rozpatrzenia. Wykonawca zgadza się na udostępnienie dokumentacji związanej z zamówieniem uprawnionym instytucjom zewnętrznym w celu przeprowadzenia audytu projektu lub jego kontroli. Do porozumiewania się w sprawach dotyczących przedmiotu zaproszenia do złożenia oferty cenowej w imieniu Zamawiającego, z Wykonawcami jest: Anna Stawska – Inspektor ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej, nr tel. (67) 259 – 62 – 62, e – mail: a.stawska@miroslawiec.pl 10. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Ofertę należy złożyć do dnia 23.05.2017 r. do godz. 12.30 osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski ul. Wolności 37; 78 – 650 Mirosławiec z dopiskiem: „Oferta na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa ul. Sprzymierzonych w m. Mirosławiec, odcinek od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 177 do istniejącego przepustu. Miejsce i termin otwarcia ofert: Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 – 650 Mirosławiec – pokój nr 106 („sala sesyjna”): w dniu 23.05.2017 r. do godz. 12.45

Załączniki

Nazwa pliku

 

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej.pdf

 

Zalacznik nr 1 - Formularz oferty.doc

 

Zalacznik nr 2 - Oswiadczenie grupa kapitalowa.doc

 

Zalacznik nr 3 - Oswiadczenie o spelnianiu warunkow.doc

 

Zalacznik nr 4 - Wykaz osob.doc

 

Zalacznik nr 5 - Wzor umowy.pdf

 

Zmiana zaproszenia do złozenia ofert I.pdf

 
       

Miejsce składania ofert

Imię
Anna

Nazwisko
Stawska

Firma
Urząd Miejski w Mirosławcu

Numer telefonu
672596262

Numer FAX
672596188

Email
a.stawska@miroslawiec.pl

Województwo *
ZACHODNIOPOMORSKIE

Powiat *
wałecki

Gmina *
Mirosławiec (gmina miejsko-wiejska)

Miejscowość *
Mirosławiec

Kod pocztowy *
78-650

Ulica
Wolności

Nr domu
37

Nr lokalu

Wybrany wykonawca

Imię *
Janusz

Nazwisko *
Raczyński

Firma
BIURO

Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE

Powiat
szczecinecki

Gmina
Szczecinek (gmina miejska)

Miejscowość
Szczecinek

Kod pocztowy
78-400

Data wpływu oferty
2017-05-23

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania

# Nazwa pliku Data dodania Pobrano
1 zalacznik Zawiadomienie.pdf 2017-06-08 14:24:26 pobrano 47 razy
2 zalacznik Ogłoszenie o udzielenie zamówienia.pdf 2017-06-08 12:17:10 pobrano 48 razy
3 skasowany Zawiadomienie BIP.pdf 2017-06-08 11:16:15 pobrano 0 razy
4 zalacznik Zmiana zaproszenia do złozenia ofert I.pdf 2017-05-15 11:59:53 pobrano 52 razy
5 zalacznik Ogloszenie o zmianie ogloszenia.pdf 2017-05-15 11:59:18 pobrano 52 razy
6 zalacznik Zalacznik - Przedmiar robot, branza sanitarna cz. I.pdf 2017-05-09 14:38:05 pobrano 88 razy
7 zalacznik Zalacznik - Przedmiar robot, branza eletryczna cz. II.pdf 2017-05-09 14:33:00 pobrano 90 razy
8 zalacznik 09_05_2017_14_32_47_Zalacznik - Przedmiar robot, branza elektryczna, cz. II.pdf 2017-05-09 14:32:47 pobrano 86 razy
9 zalacznik Zalacznik - Przedmiar robot, branza elektryczna cz. II.pdf 2017-05-09 14:32:36 pobrano 87 razy
10 zalacznik Zalacznik - Projekt budowlany, branza drogowa cz. I.7z 2017-05-09 14:32:10 pobrano 92 razy
11 zalacznik Zalacznik - Projekt bud.-wyk. branza elekt. cz. II.pdf 2017-05-09 14:24:03 pobrano 92 razy
12 zalacznik Zalacznik - Errata do proj. bud. - wyk. cz. II.7z 2017-05-09 14:22:59 pobrano 86 razy
13 zalacznik Zalacznik - Przedmiar robot, branza drogowa, cz. I.pdf 2017-05-09 14:22:33 pobrano 90 razy
14 zalacznik Zalacznik - Projekt budowlany, branza sanitarna cz. I.7z 2017-05-09 14:21:54 pobrano 87 razy
15 zalacznik Zalacznik - Projekt budowlany branza elektryczna, cz. II.pdf 2017-05-09 14:21:18 pobrano 89 razy
16 zalacznik Zalacznik - Errata do proj. bud., branza elektryczna, cz. II.pdf 2017-05-09 14:20:43 pobrano 91 razy
17 zalacznik Zalacznik nr 5 - Wzor umowy.pdf 2017-05-09 14:15:51 pobrano 94 razy
18 zalacznik Zalacznik nr 4 - Wykaz osob.doc 2017-05-09 14:15:38 pobrano 94 razy
19 zalacznik Zalacznik nr 3 - Oswiadczenie o spelnianiu warunkow.doc 2017-05-09 14:15:23 pobrano 96 razy
20 zalacznik Zalacznik nr 2 - Oswiadczenie grupa kapitalowa.doc 2017-05-09 14:15:12 pobrano 93 razy
21 zalacznik Zalacznik nr 1 - Formularz oferty.doc 2017-05-09 14:15:02 pobrano 93 razy
22 zalacznik Zaproszenie do złożenia oferty cenowej.pdf 2017-05-09 14:14:48 pobrano 64 razy
23 zalacznik Ogloszenie o zamowieniu.pdf 2017-05-09 14:14:26 pobrano 63 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Stawska 09-05-2017 14:14:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Stawska 09-05-2017
Ostatnia aktualizacja: Anna Stawska 11-04-2018 08:32:13