Zarządzenie Nr 30/06
Burmistrza Mirosławca
z dnia 8 maja 2006 r.
w sprawie przeprowadzenia przetargu nieograniczonego oraz powołania komisji przetargowej i okreslenie jej zadań na "Modernizację chodników przy ul. Zamkowej i ul. Nowej w Mirosławcu"
Na podstawie art. 19 ust.1, art.20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm.) zarządza się co następuje:
§ 1. 1. Przeprowadzić w dniu 23 maja 2006 r. o godz. 12:00 w budynku Urzędu Gminy i Miasta Mirosławiec przetarg nieograniczony na "Modernizację chodników przy ul. Zamkowej i ul. Nowej w Mirosławcu" po wcześniejszym ogłoszeniu informacji o przetargu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta Miroslawiec oraz na stronie internetowej UGiM Mirosławiec (www.miroslawiec.pl).
2. Ustalić, że termin składania ofert upływa dnia 23 maja 2006 r. o godz. 11:50, a miejscem ich składania jest sekretariat Urzedu Gminy i Miasta Mirosławiec.
3. Ustalić, że opłata za specyfikację istotnych warunków zamówienia wynosi 10 zł brutto.
4. Ustalić, że kryterium dokonywania oceny ofert jest: * cena za wykonanie przedmiotu zamówienia- 100%
§ 2. Powołać Komisję Przetargową w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego, o którym mowa w § 1, w następującym składzie osobowym:
1. Tadeusz Łosin - Inspektor - Przewodniczący Komisji
2. Dariusz Malinowski - Podinspektor - Sekretarz Komisji
3. Bogumiła Kargul - Podinspektor - Zastępca Przewodniczacego Komisji
4. Bogusława Skrzypczyk - Inspektor - Członek Komisji
5. Aleksander Matusiak - Inspektor - Członek Komisji
§ 3. Zadaniem Komisji Przetargowej jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności dokonanie oceny spełniania przez wykonawców warunków udzialu w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zbadanie i ocena ofert oraz propozycja wyboru oferty najkorzystniejszej.
§ 4. Nadaje się regulamin pracy Komisji Przetargowej w brzmieniu jak niżej:
1. Pracami Komisji kieruje Przewodniczacy Komisji.
2. Dokumentację postępowania prowadzi Sekretarz Komisji.
3. W zakresie przygotowania postępowania Komisja Przetargowa proponuje wybór trybu udzielenia zamówienia, przygotowuję specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz inne dokumenty niezbedne do przeprowadzenia zamówienia.
4. W zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Komisja w szczególności udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokonuje otwarcia ofert, ocenia spelnianie warunków stawianych wykonawcom, przedstawia kierownikowi Zamawiającego propozycję wykluczenia, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystnieszej oferty a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania.
5. Komisja podejmuje kolegialnie swoje decyzje w głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów, a w przypadkach spornych glos decydujący ma Przewodniczący Komisji.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się Podinspektorowi ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej Dariuszowi Malinowskiemu.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
# | Nazwa pliku | Data dodania | Pobrano | |
---|---|---|---|---|
1 | zarzadzenie 30.pdf | 2013-10-22 09:17:09 | 188 razy |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wroński Robert | 26-07-2006 08:30:53 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Burmistrz Mirosławca Elżbieta Rębecka-Sabak | 08-05-2006 |
Ostatnia aktualizacja: | Agnieszka Pilarska | 22-10-2013 10:48:33 |