Uchwała Nr XLIV / 234 /2006 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 27 marca 2006 r. zmieniająca Uchwałę nr XL/217/2005 z dnia 28 grudnia 2005 r. w sprawie wykazu wydatków, które nie wygasają z upł


 

Uchwała Nr XLIV / 234 /2006

 

Rady Miejskiej w Mirosławcu

 

z dnia 27 marca 2006 r.

 

 

 

 

 

 

 

zmieniająca Uchwałę nr XL/217/2005 z dnia 28 grudnia 2005 r. w sprawie wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2005.

 

 

 

 

 

 

 

Na podstawie:

 

( Dz. U. z 2005 r, , Nr 249, poz. 2104 ),

 

Rada Miejska uchwala, co następuje:

 

 

 

 

 

 

 

§ 1. W załączniku nr 1 do uchwały nr XL/217/ 2005 dokonuje się niżej wyszczególnione zmiany:

 

 

  1.  

    Poz. 3. „Zagospodarowanie jez. Kosiakowo z budową pomostu i wyposażeniem oraz oświetlenie plaży” w kwocie 141.002 zł, zmienia się termin dokonania wydatku z „31 maja 2006 r.” na 30.06.2006 r.

 

  1.  

    Poz. 7. „ Zakup wyposażenia do pomieszczeń przekazanych na potrzeby gospodarki mieszkaniowej” w kwocie 10.000 zł, zmienia się termin dokonania wydatku z „31.03.2006 r.” na 31.05.2006 r.

 

 

  1.  

    Poz. 9. „ Remont budynku Urzędu, tj. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji elektrycznej, malowanie pomieszczeń oraz wymiana wykładzin w pomieszczeniach Urzędu” w kwocie 33.000 zł, zmienia się termin dokonania wydatku z „31.03.2006 r.” na 31.05.2006 r.

 

 

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta.

 

 

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uzasadnienie

 

do Uchwały nr XLIV/ 234 2006

 

Rady Miejskiej w Mirosławcu

 

z dnia 27 marca 2006 r.

 

 

 

 

 

Zmiany terminu dokonania wydatków wynikają z niżej wyszczególnionych przyczyn:

 

 

  1.  

    „Zagospodarowanie jez. Kosiakowo z budową pomostu i wyposażeniem oraz oświetlenie plaży” - wydłużenie terminu spowodowane jest opóźnieniem sporządzenia map przez geodetę.

 

 

  1.  

    „Zakup wyposażenia do pomieszczeń przekazanych na potrzeby gospodarki mieszkaniowej” oraz „ Remont budynku Urzędu, tj. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji elektrycznej, malowanie pomieszczeń oraz wymiana wykładzin w pomieszczeniach Urzędu” - przesunięcie terminu nastąpiło w związku z wydłużeniem terminu przeniesienia MGOPS do nowej siedziby.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Wroński Robert 01-06-2006 11:42:03
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Wroński Robert 01-06-2006
Ostatnia aktualizacja: Wroński Robert 01-06-2006 11:42:03