Zameldowanie na pobyt stały


Zameldowanie na pobyt stały

Miejsce załatwienia sprawy

Wymagane dokumenty

(odrębny dla każdej osoby meldującej się, również dla dziecka)

- oświadczenie obojga rodziców ustalające miejsce pobytu stałego dziecka

złożone i podpisane osobiście w obecności pracownika Urzędu Gminy i Miasta (w przypadku gdy dziecko zamieszkuje w innym miejscu)

- dowód osobisty

- książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających ewidencji wojskowej)

- decyzja o przydziale lokalu (umowa najmu) lub akt własności budynku mieszkalnego (wypis z księgi wieczystej) lub w przypadku dziedziczenia- dodatkowo prawomocne postanowienie sądu o nabyciu spadku - oryginały dokumentów

- akt urodzenia dziecka z adnotacją o wymeldowaniu z ostatniego miejsca pobytu stałego (dotyczy przybyłych spoza Mirosławca)

- w przypadku pełnoletniej osoby poświadczenie wymeldowania, jeżeli poprzednie miejsce pobytu stałego było w innej gminie

- prawomocne postanowienie sądu ustalające miejsce pobytu dziecka (gdy rodzice są rozwiedzeni lub mają różne miejsca pobytu stałego)

Opłaty

Termin załatwienia sprawy

Tryb odwoławczy

Uwagi

- potwierdzenie faktu zamieszkiwania dokonane przez najemcę, właściciela lokalu

Podstawa prawna:

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Wroński 29-01-2004 12:23:46
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Robert Wroński 29-01-2004
Ostatnia aktualizacja: Robert Wroński 29-01-2004 12:23:46