UCHWAŁA NR XLIX/259/2006
RADY MIEJSKIEJ W MIROSŁAWCU
z dnia 25 września 2006 r.
w sprawie upoważnienie Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej dotyczących przyznawania dodatku mieszkaniowego
Na podstawie art. 39 ust. 14 w związku z art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) uchwala się co następuje:
§ 1. Upoważnia się Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznych dotyczących przyznawania dodatku mieszkaniowego w drodze decyzji administracyjnej.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta w mirosławcu oraz kierownikowi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu.
§ 3. uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uzasadnienie
Zgodnie z art. 39 ust. 4 ustawy o samorządzie gminnym "do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej rada gminy może upoważnić również organ wykonawczy jednostki pomocniczej oraz organy jednostek i podmiotów o których mowa w art. 9 ust. 1.
Natomiast art. 9 ust. 1 cyt. wyżej ustawy stanowi, iż "W celu wykonywania zadań gmina może tworzyć jednostki organizacyjne, a także zawierać umowy z innymi podmiotami, w tym z organizacjami pozarządowymi".
Wypłata dodatków mieszkaniowych jest zadaniem własnym gminy. Obecnie Kierownik MGOPS przygotował decyzje, które podpisywał Burmistrz. Upoważnienie Kierownika do załatwiania spraw przyznawania dodatku mieszkaniowego przez Kierownika MGOPS usprawni wykonywanie tego zadania przez Gminę.
# | Nazwa pliku | Data dodania | Pobrano | |
---|---|---|---|---|
1 | ||||
2 |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wroński Robert | 20-10-2006 17:29:38 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Wroński Robert | 25-09-2006 |
Ostatnia aktualizacja: | Lidia Cybulska | 22-11-2013 11:47:53 |